Mijn winkelwagen:

0 item(s) - € 0,00
U heeft niets in uw winkelwagen

0

 
1] Ik heb een bestelling geplaatst maar ik heb geen bevestigingsmail gekregen!
Het kan zijn dat deze in de spam map is beland, mocht dit niet het geval zijn neem dan zo spoedig mogelijk telefonisch contact met ons op.
  
3] Hebben jullie een showroom / winkel waar ik de artikelen kan bezichtigen?
Nee ,wij hebben geen showroom / winkel. Wel hebben wij de mogelijkheid om op afspraak de artikelen te bezichtigen en af te halen.
 
4] Ontvang ik een papieren factuur?
Alle orders en betalingen verlopen volledig digitaal, de factuur wordt  daarom via de mail verstuurd.
 
5] Ik heb mijn pakketje niet ontvangen de volgende werkdag!?
Dit soort dingen kunnen helaas gebeuren,wij doen ons uiterste best om dit de volgende werkdag te leveren. Het wil wel eens voorkomen dat in het sorteerproces bij postnl,dpd,dhl iets fout gaat en het artikel hierdoor een dag langer onderweg is. Exuses hiervoor,wij van low-budgets hebben hier helaas geen invloed op.
 
6] Kan ik het transport van mijn pakketje volgen?
Ja, de track en trace code om de voortgang van het transport te volgen wordt naar uw mailadres verzonden.Deze track en trace wordt zichtbaar in het systeem van DHL tussen 19.00 / 22.00 uur.
 
7] Op welke manieren kan ik betalen als ik het artikel af kom halen?
U kunt bij ons pinnen en contant betalen. 
 
8] Wat zijn de openingstijden?
Wij hebben geen vaste openingstijden,Wilt u iets af halen neem dan eerst telefonisch contact op.
 
9] Wat betekent zichttermijn en hoe lang is dat?
Zichttermijn betekent dat het is toegestaan het product uit te proberen zoals u dat ook in een fysieke winkel zou doen. Daarbij kunt u het product uit de verpakking halen, tenzij de verpakking een verzegeling bevat. Heeft u meer gedaan dan nodig was om het product te proberen, dan kunnen wij u daarvoor kosten in rekening brengen.Wettelijk heeft u hiervoor 14 dagen de tijd.Na afloop van dit termijn kan de koop niet meer ontbonden worden en is definitief.

10] Ik wil mijn artikel retourneren,kan dat gratis?
Wanneer een artikel niet aan uw verwachting voldoet dan bestaat de mogelijkheid om het artikel te ruilen of te retourneren. De portokosten alsmede het verzendrisico voor retournering zijn voor eigen rekening van de klant..
 
11] Kan ik btw vrij kopen??
Low-Budgets.nl is gevestigd in Nederland, hierdoor kunnen bestellingen door bedrijven gevestigd in andere EU-landen (die over een geldig BTW nummer beschikken) aangemerkt worden als intracommunautaire levering. Bij een intracommunautaire levering is de bestelling vrijgesteld van BTW, d.w.z. 0% BTW wordt in rekening gebracht op de eindfactuur (de BTW wordt verlegd naar de koper). Wilt u hier gebruik van maken, dan dient u eerst een account aan te maken. De BTW wordt dan automatisch verlegd cq, niet in rekening gebracht op uw factuur. Het BTW nummer wordt door ons gecontroleerd, dit doen wij op de volgende website: https://ec.europa.eu/commission. Het resultaat van de check op deze site is bindend, krijgen wij geen ok dan kunnen wij helaas niet zonder btw leveren..

  maandag t/m vrijdag voor 15.00 uur besteld = de volgende werkdag in huis. (klik hier)

© 2008-2017 Low-Budgets All Rights Reserved.